گارانتی محصولات

 

همه تلاش تیم آریاشاپ این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست خریدار برسد، با این وجود ممکن است به هردلیل کالای خریداری شده مشکل داشته باشد، ما این امکان را فراهم نموده ایم که پس از رسیدن محصول به دست مشتری از 7 روز مهلت تست و بررسی محصول استفاده نماید و در صورت مشکل محصول را در آسودگیه خاطر بازگرداند. 

 

شرایطی که شامل گارانتی محصولات میباشد:

-اطمینان از اصل نبودن کالا

- پارگی در جعبه و بسته بندی محصول

- خراشیدگی و رنگ پریدگی محصول

-باز بودن پلمپ محصول

 

شرایطی که شامل حال گارانتی نمیباشند:

- نداشتن جعبه، بسته بندی و لیبل محصول

- استفاده و راه اندازی کالاهایی که نیاز به نصاب و تکنسین مربوطه داشته

- مرجوعیت بدلایل سلیقه ای (مانند از خرید خود منصرف شدم، رنگ مورد علاقه نبودن و...)

 

کالا را چطوری بازگردانیم:

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی به آدرس دفتر  آریاشاپ جداً، خودداری کنید.

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

- پس از تایید مرجوعی کالا مامور دریافت آریاشاپ ظرف 2روز کاری همراه با هماهنگی جهت تحویل کالا میرسد.

- سفارشات مرجوعی شهرستان که توسط تیپاکس یا باربری بازگردانده میشوند، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به شماره واتساپ 09190040140 ارسال نمایید.

- اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی،یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان آریاشاپ ا امکان تست آن را داشته باشند.

جهت اطلاع از جدیدترین محصولات در خبرنامه ثبت نام کنید