کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی آریاشاپ به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت آریاشاپ هنگام استفاده از پروفایل شخصی، ویدئوهای رسانه تصویری آریاشاپ و سایر خدمات ارائه شده توسط مجموعه آریاشاپ به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات آریاشاپ است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین آریاشاپ از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای سایت آریاشاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای آریاشاپ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری و کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آریاشاپ اقدام کند.
همچنین از آنجا که آریاشاپ یک وبسایت خردهفروشی و عمده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
محصولات ارایه شده در وبسایت، یا توسط آریاشاپ از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود
09195014284 / 30007732900528تمامی اطلاع رسانی ها و مراحل ثبت سفارش از طریق شماره پیامکی
به کاربران سایت اطلاع رسانی میشود و هرگونه پیامک تحت عنوان آریاشاپ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام آریا شاپ است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به شماره پشتیبانی سایت 09195014284 اطلاع رسانی نمایید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
آریاشاپ به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
آریاشاپ متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت آریاشاپ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات آریاشاپ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط آریاشاپ جزئی از اموال مجموعه آریاشاپ محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آریاشاپ است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مجموعه آریاشاپ محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط آریاشاپ و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار آریاشاپ است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت آریاشاپ و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای آریاشاپ محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات آریاشاپ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.ariya-shop.ir
است. ما با هیچ روش دیگری، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت آریاشاپ هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.ariya-shop.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و یا کانال در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون پیام رسان تلگرام، واتسپ، ایتا، روبیکا و سایر ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت سفارش، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. آریاشاپ به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری آنلاین از طریق وب سایت میدهد.
تحویل سفارشات به دو صورت، تحویل حضوری و ارسال به محل میباشد.
کلیه مراحل سفارشهای ثبت شده در سایت آریاشاپ از طریق پیامک همراه با کد سفارش به کاربر اطلاع رسانی میشود و سفارش ها پس از ثبت و پرداخت در انتظار تایید واحد پردازش قرار میگیرند. و پس از تایید واحد پردازش به مرحله جمع آوری و بسته بندی قرار میگرد و در صورت دریافت تحویل حضوری مشتری تنها پس از ارسال پیامک آماده تحویل میتواند به آدرس انتخابی انبار تحویل کالای آریاشاپ حضور به عمل نماید و در صورت حضور کاربر و یا ارسال پیک قبل از دریافت پیامک بدلیل زمان بر بودن پروسه بسته بندی کالا ها، هزینه انتظار دریافت کننده به عهده سفارش دهنده کالا میباشد.
و در صورت انتخاب ارسال در محل پس از آماده سازی و قبل از ارسال از طریق پیک درون شهری و برون شهری از طریق پیامک به کاربر اطلاع رسانی میشود.
آریاشاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی یا بدلیل نوسانات لحظه ای قیمت مبلغ کالا در آریاشاپ افزایش پیدا کند، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آریاشاپ محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
آریاشاپ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای آریاشاپ محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت آریاشاپ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای آریاشاپ محفوظ است. آریاشاپ در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت آریاشاپ میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس (استان – شهر – روستا – آدرس دقیق و... )،و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، آریاشاپ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی و کد تحویل همراه داشته باشد.
و در صورت ارسال محصول و حضور نداشتن و یا مغایرت آدرس با آدرس ثبت شده در سایت آریاشاپ مامور ارسال کالا را به آریاشاپ برگردانده و ارسال مجدد کالا شامل هزینه رفت و برگشت مجدد میباشد.
کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفادههای احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
از آنجا که آریاشاپ یک وبسایت فروش دستگاه و ملزومات خام صنعت چاپ میباشد، جهت ارائه خدمات به مشتری و همکاران برای هر محصول طبق جدول تخفیفی سه لیست قیمت تهیه نموده است که هر کاربر طبق تعداد خرید خود از تخفیف پلکانی مجموعه آریاشاپ بهره مند میشود.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا کارت هدیه) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
در رابطه با سرویس تحویل فوری سه ساعته فروشگاه اینترنتی آریاشاپ ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان تخفیف ویژه و لحظه ای که دارای محدودیت تعداد و زمان هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران مبلغ ثبت سفارش خود را پرداخت و سفارش خود را نهایی نماییند و بدیهی است که آریاشاپ هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
شرایط استفاده از کد تخفیف و کارت هدیه
با اولین استفاده، کد تخفیف و کارت هدیه در حساب کاربری ثبت میشود و امکان استفاده از آن برای دیگر کاربران وجود نخواهد داشت.
لازم نیست تمام اعتبار (ریالی) کارت هدیه در اولین خرید، خرج شود. اعتبار کارت هدیه را میتوان در چند سبد خرید مجزا استفاده نمود. ولی استفاده از کد تخفیف فقط یکبار و برای یک محصول امکان پذیر میباشد.
.امکان استفاده از دو یا چند کارت هدیه برای ثبت یک سفارش وجود ندارد
ر صورت مرجوع کردن کالاهایی که با استفاده از اعتبار کارت هدیه خریداری شده، مبلغ آنها به حساب همان کارت هدیه بازمیگردد.
.کارت هدیه قابل مرجوع کردن یا تعویض نیست
اعتبار کارت هدیه آریاشاپ قابل تبدیل به وجه نقد نیست
اگر مبلغ سفارش بیش از اعتبار کارت هدیه باشد، میتوان باقیمانده را با روشهای عادی پرداخت کرد.
. لازم است پس از خرید، کارت هدیه را مدتی نزد خود نگه دارید
خسارت در هنگام حمل و نقل
آریاشاپ همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و باتوجه به بیمه بودن محصولات توسط شرکت حمل کننده پرداخت خسارت بعهده شرکت حامل میباشد.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به شرکت حامل اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده را به بخش بیمه و خدمات پشتیبانی شرکت حامل تحویل داده شود.
سرویس مرجوعی آریاشاپ
در راستای خدمات بهتر مجموعه، آریاشاپ این امکان را ایجاد نموده با توجه زمان مهلت تست و قوانین درج شده هر دسته کالایی کلیه کالاهایی که دارای این خدمات میباشند پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی و یا مغایرت محصول با مشخصات درج شده کالا در محصول و دستگاه شامل سرویس طبق زمان بندی بخش مرجوعی کالا میباشند.
و مراحل مرجوعی کالا به صورت ذیل میباشد:
ابتدا طبق زمان بندی و مهلت تست کالا توسط کاربر درخواست مرجوعی و ارسال عکس و دلایل مرجوعی ثبت میشود.
درخواست توسط کارشناس مرجوعی آریاشاپ بررسی و در صورت تایید از طریق پیام کوتاه زمان دریافت کالا به مشتری اطلاع داده میشود.
مامور جمع آوری آریاشاپ در زمان مقرر به آدرس مشتری مراجعه و کالا را دریافت مینماید.
قابل ذکر میباشد کالا در حالت اولیه همراه با بسته بندی مثل روز اول دریافتی کالا را مرجوع نماید و در صورت پارگی و یا کسری در متعلقات کالا آریاشاپ میتواند درخواست مرجوعی کاربر را رد نماید و کالا را مجدد ارسال نماید.
برای مشتریان شهرستان ارسال کالا مرجوعی از طریق اداره پست و پایانه باربری تنها با تایید کارشناس مرجوعی آریاشاپ امکان پذیر میباشد و ارسال کالا توسط کاربر بدون تایید کارشناس مرجوعی آریاشاپ هزینه ارسال و دریافت بعهده ارسال کننده میباشد
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش آریاشاپ کنترل و بررسی میشود در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه میشود. در غیر اینصورت کالا با دریافت هزینه ارسال برای مشتری دوباره ارسال خواهد شد.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل برطبق رویه ها در لحظه تحویل به مشتری و یا 24 ساعت پس از آن تحویل کالا اعلام گردد. درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف می باشد.
برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی و تعویض کالا آریاشاپ، دقت فرمایید که کالا به خوبی بستهبندی و در شرایط اولیه باشد، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در آریاشاپ به اتمام برسد، و آریاشاپ امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.
شرایط گارانتی:
تمامی شرایط و خدمات گارانتی محصول و دستگاه ها در مشخصات محصول درج شده است و کاربر جهت استفاده از این خدمات نیاز به رعایت شرایط درج شده توسط آریاشاپ میباشند.
ارسال دستگاه و محصولاتی که نیاز به نصب و راه اندازی توسط کارشناس مربوطه دارد تنها در صورتی شامل گارانتی میباشند که توسط تکنسین و کارشناس مورد تایید مجموعه آریاشاپ راه اندازی شوند و در صورتی که توسط کاربر و بدون اطلاع رسانی، نصب و راه اندازی شوند شامل گارانتی و مرجوعی نمیشوند.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در آریاشاپ، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات آریاشاچ با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. آریاشاپ در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی آریاشاپ دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند